Registreren

Bo eet robyn poep

Problemen met de gezondheid van je hond? Dan kun je hier terecht; Raadpleeg bij twijfel altijd een dierenarts.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

Gevorderde
Gevorderde
Aantal honden: 2
Aantal katten: 2

Bo eet robyn poep

Berichtdoor Mieke-Navajo » di 28 apr, 2015 17:45

Ik vraag jullie om hulp, kom er zelf niet meer uit. Vraag is elders op facebook ook gesteld maar niet iedereen is daar van hier.

Oke, de feiten:
Bo krijgt minimale complete KVV omdat hij wegens castratie behoorlijk was aangekomen en nu op stabiel gewicht is maar dat wil ik wel zo houden. Heb al tips gehad van Kim om zijn kongs te vullen met zijn KVV, dit doe ik, 2 medium kongs, precies vol.

Hij krijgt uitsluitend complete versies en ook van diverse merken en diverse diersoorten. Verder gedroogde runderlong als beloningssnack.
Omdat hij enige tijd geleden, praktisch gelijk aan de start van dieet, gras ging eten ben ik ook een groente melange mee gaan voeren. Navajo krijgt dit ook.

Nu dus gisteren betrapt op zijn kop in de kattenbak (door de klep) en daarnet weer en ik kotste bijna mijn soep er uit, wat goor! Ik weet 100% zeker dat het gaat om de poep van Robyn die ook vers krijgt. Er zit namelijk een luchtje aan wat ik ook ruik.

Iemand enig idee, tips, adviezen, oplossingen, geruststellende verhalen? Ik word hier nogal grrrr van.

Alvast bedankt
Warme groet,

Mieke, Frummel, Navajo

https://www.facebook.com/wijetenvlees

*Bourgondische musketiers*
*Bourgondische musketiers*
Aantal honden: 1
Aantal katten: 3

Re: Bo eet robyn poep

Berichtdoor MichelleNL » di 28 apr, 2015 21:09

Mmmm. Delice deed het hier de eerste dag dat ze hier was, naar mijn weten heeft ze het na correctie niet meer gedaan maar ik neem aan dat jij ook NEEEEE riep. ;) Ik werd er ook niet zo blij van! De kattenbak op een andere plek zetten waar Bo niet bij kan? In de hoogte, is dat een optie? Weet je in ieder geval dat 'ie er niet meer bij kan.
Afbeelding

*Beautiful Blinker*
*Beautiful Blinker*

Berichtdoor Wijnie » wo 29 apr, 2015 10:52

Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat Honey ook kattenstront eet.
Ik vind het ook verschrikkelijk goor, maar (helaas!!!!!!) komen de katten van de buren hier in de tuin kakken (en uiteraard heb ik daar een bloedhekel aan) en ik kan niet elke keer achter Honey aan sjokken om te kijken wat ze doet in de tuin.
Blijkbaar vindt ze het gewoon kei-lekker.
In jouw situatie kan je misschien inderdaad de kattenbak hoger zetten?
Afbeelding
Groetjes van Wijnie en een poot van Blinker & Honey.

*De kleine therapeut*
*De kleine therapeut*
Aantal katten: 0

Berichtdoor Sjaak » za 30 mei, 2015 14:42

Bekend probleem. Ik had de kattenbak met de opening naar een hoek gedraaid. Zo konden de katten er nog steeds goed in en uit en de honden er niet meer bij.
Groetjes Nicole
Properly trained a Man can be Dog's best friend.

Keer terug naar Hond en gezondheid