Registreren

[BEANTWOORD] Hoe denk jij als D.A over de vele merken kvv

Vraag & antwoord 14 t/m 16 juli 2013.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

Gevorderde
Gevorderde
Aantal honden: 3
Aantal katten: 1

Re: [BEANTWOORD] Hoe denk jij als D.A over de vele merken kv

Berichtdoor MargotT » ma 22 jul, 2013 17:55

HerderBoef schreef: Al die bedreigingen omdat je geen bedorven voer accepteerd en dan nog moet je er een advocaat bij halen omdat ze het niet terug willen nemen en al helemaal niet je geld terug willen geven...
Uiteindelijk ben ik idd ook naar de fabriek gegaan en heb daar maar een deel van mijn geld terug gekregen. Maar wat ik in de fabriek aan trof..... Overal bloed... Ik moest met mijn schoenen door de bloederige hal in het bloederige kantoor.. Het was net een horor film waar ik in terecht was gekomen... Niet normaal.. Hygiene is dus ook niet hun sterkste kant..

Ik voer zelf geen lotgering maar wel een aantal mensen die ik ken en zij halen het altijd zelf op bij de fabriek.
Daarvan is 1 iemand die zelfs niet tegen een beetje bloed kan.
Ik weet wel als mij dit zou gebeuren ik bepaalde instanties in zou schakelen.

Snuffelaar
Snuffelaar
Aantal honden: 2
Aantal katten: 2

Re: [BEANTWOORD] Hoe denk jij als D.A over de vele merken kv

Berichtdoor HerderBoef » di 23 jul, 2013 10:18

MargotT schreef:
HerderBoef schreef: Al die bedreigingen omdat je geen bedorven voer accepteerd en dan nog moet je er een advocaat bij halen omdat ze het niet terug willen nemen en al helemaal niet je geld terug willen geven...
Uiteindelijk ben ik idd ook naar de fabriek gegaan en heb daar maar een deel van mijn geld terug gekregen. Maar wat ik in de fabriek aan trof..... Overal bloed... Ik moest met mijn schoenen door de bloederige hal in het bloederige kantoor.. Het was net een horor film waar ik in terecht was gekomen... Niet normaal.. Hygiene is dus ook niet hun sterkste kant..

Ik voer zelf geen lotgering maar wel een aantal mensen die ik ken en zij halen het altijd zelf op bij de fabriek.
Daarvan is 1 iemand die zelfs niet tegen een beetje bloed kan.
Ik weet wel als mij dit zou gebeuren ik bepaalde instanties in zou schakelen.

Mss kwamen zij op een verwacht moment? Ik kwam natuurlijk tussen de bedrijven door, maar dan alsnog vind ik dat het stukje voor de deur, de hal, en aangrensend kantoor gewoon schoon behoord te zijn. Nee, ik was er echt niet over te spreken.

Vorige

Keer terug naar Gastschrijver Erwin van Gijtenbeek (2013)