Registreren

[BEANTWOORD] Verslechtering achterhand.

Vraag & antwoord 14 t/m 16 juli 2013.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

Gevorderde
Gevorderde
Aantal honden: 2
Aantal katten: 2

[BEANTWOORD] Verslechtering achterhand.

Berichtdoor Zazou » za 13 jul, 2013 16:12

Beste Erwin zo fijn dat ik jou iets kan vragen. Ik heb een levenslang NRV-gevoede Aussie die bijna 13 jaar is. Nu begint zijn achterhand 'af te takelen', is er een supplement dat jij kunt aanbevelen of moet ik hem pijnstillers geven of misschien anabolen laten inspuiten ?
Ik heb hem vandaag weer lekker laten zwemmen, wat hem erg goed doet en sja bijna 13 jaar is voor een grote hond die veel achter ballen en frisbees heeft gerend, Agility, Obedience en G&G heeft gelopen, dus weinig stil heeft gelegen, dus ook wel een vrij hoge leeftijd, of niet ? Oh hij weegt ± 28 kg en heeft een schofthoogte van 58,5 cm. Alvast bedankt voor je antwoord :D
Groetsels, Zazou.

I love cats and dogs, but rain ... no way !

*Any Animal*
*Any Animal*
Aantal honden: 3

Re: Verslechtering achterhand.

Berichtdoor Erwin v. G. » ma 15 jul, 2013 19:37

Zazou schreef:Beste Erwin zo fijn dat ik jou iets kan vragen. Ik heb een levenslang NRV-gevoede Aussie die bijna 13 jaar is. Nu begint zijn achterhand 'af te takelen', is er een supplement dat jij kunt aanbevelen of moet ik hem pijnstillers geven of misschien anabolen laten inspuiten ?
Ik heb hem vandaag weer lekker laten zwemmen, wat hem erg goed doet en sja bijna 13 jaar is voor een grote hond die veel achter ballen en frisbees heeft gerend, Agility, Obedience en G&G heeft gelopen, dus weinig stil heeft gelegen, dus ook wel een vrij hoge leeftijd, of niet ? Oh hij weegt ± 28 kg en heeft een schofthoogte van 58,5 cm. Alvast bedankt voor je antwoord :D

Beste Zazou,

Ja dat is best wat als je je maatje heel langzaam achteruit ziet gaan.

Vaak is het slapper worden van de achterhand een neurodegeneratief verschijnsel van de zenuwen van de achterhand. Supplement kan zijn een dagelijkse dosis vitamine B complex en testis van Heel.

Sterkte en nog veel plezier van je hond.

Gevorderde
Gevorderde

Re: [BEANTWOORD] Verslechtering achterhand.

Berichtdoor Zazou » ma 15 jul, 2013 21:56

Hartelijk dank voor je antwoord, ik zal de supps voor hem halen en nogmaals lekker laten zwemmen nu het zomer is :) Testis van Heel snap ik echter niet, dat heeft toch met zijn teelballen te maken, hij is compleet, maar wellicht heb ik het niet goed begrepen.
Groetsels, Zazou.

*Any Animal*
*Any Animal*

Berichtdoor Fido » di 16 jul, 2013 21:45

Zazou schreef:Hartelijk dank voor je antwoord, ik zal de supps voor hem halen en nogmaals lekker laten zwemmen nu het zomer is :) Testis van Heel snap ik echter niet, dat heeft toch met zijn teelballen te maken, hij is compleet, maar wellicht heb ik het niet goed begrepen.

Testis van Heel werkt als een natuurlijke anabool wat de spierfunctie verbeterd. Heeft niets met zijn ballen te maken dus :mrgreen:

Gevorderde
Gevorderde

Berichtdoor Zazou » di 16 jul, 2013 21:51

Nou ik kan het namelijk op de site van Heel niet vinden alleen Traumeel en ja dat heb ik ook in huis, maar bedankt voor jouw antwoord Fido, alleen WAAR vind ik dat dan ? Vitamine B compleet heb ik, nu nog die Testis :D
Groetsels, Zazou.

Gevorderde
Gevorderde

Berichtdoor Zazou » wo 17 jul, 2013 15:47

Beste Erwin en Fido,

Informatie bij de firma Heel leverde het onderstaande op, ik kan er dus niet eens aankomen. Mocht u het in uw bezit hebben wil ik het graag per post ontvangen. Ik ga ook zelf ook nog een poging wagen om het uit het buitenland te krijgen, wel jammer van uw advies.

""Geachte mevrouw Jore,

De Testis comp. hebben wij helaas niet meer in ons assortiment er is alleen nog via het buitenland aan te komen.""
Groetsels, Zazou.

*Any Animal*
*Any Animal*

Berichtdoor Fido » wo 17 jul, 2013 19:59

Wat raar??? wij hebben het gewoon in onze praktijk. Ik zal morgen voor de zekerheid aan mijn collega's vragen of er leveringsproblemen zijn?

Wij nemen meer producten van Heel af. Bijvoorbeeld traumeel ampullen voor inspuitingen, testis en lachesis.

Gevorderde
Gevorderde

Berichtdoor Zazou » wo 17 jul, 2013 20:06

Ik heb nu een firma in België benaderd, heb nog geen reactie gezien. Als jullie het hebben, kunnen we dan een afspraak maken om het mij te bezorgen. Mijn eigen mailadres is: sheepdogshelter@chello.nl

Alvast bedankt voor een reactie.
Groetsels, Zazou.

*Any Animal*
*Any Animal*
Aantal honden: 3

Berichtdoor Erwin v. G. » zo 21 jul, 2013 18:55

Zazou schreef:Ik heb nu een firma in België benaderd, heb nog geen reactie gezien. Als jullie het hebben, kunnen we dan een afspraak maken om het mij te bezorgen. Mijn eigen mailadres is: sheepdogshelter@chello.nl

Alvast bedankt voor een reactie.

Beste zazou,

Je kunt het beste bellen naar 072-5339336. Onze praktijk Any Animal.

Groet,

Erwin

Gevorderde
Gevorderde

Berichtdoor Zazou » zo 21 jul, 2013 19:12

Zal morgen zeker even bellen, dank je wel Erwin en echtgenote voor de genomen moeite.
Groetsels, Zazou.

Keer terug naar Gastschrijver Erwin van Gijtenbeek (2013)