Registreren

[BEANTWOORD] KVV en brok

Dierenarts Tannetje Koning heeft ons forum bezocht van 18 t/m 21 januari 2015.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

Snuffelaar
Snuffelaar
Aantal honden: 1
Aantal katten: 0

[BEANTWOORD] KVV en brok

Berichtdoor yvonnej » zo 18 jan, 2015 15:35

Beste Tannetje,

Een kennis van mij heeft een bouvier en geeft 's morgens KVV en 's middag brok. Haar hond heeft regelmatig erge diarree en dan gaat zij weer over op eerst een week alleen KVV en daarna KVV 's morgens en 's middags KVV gemengd met steeds meer brok totdat zij weer op 's morgens KVV en 's middags brok zit. Zodra haar hond 's middags alleen nog maar brok krijgt, gaat het weer mis. Zij wil beslist haar hond ook op brok hebben, omdat zij lange vakanties heeft in het buitenland en dan vind zij brok gemakkelijker. Ik heb haar geadviseerd om in de vakantie K9 Natural te geven (doe ik zelf ook), maar dat is voor haar met zo'n grote hond onbetaalbaar. Zij heeft al verschillende merken brok ( Farmfood, Barca, Markus Muhle) geprobeerd, maar komt er niet uit. Heb jij nog een idee voor brok of iets anders wat een goede en betaalbare vervanger is voor de vakantie van KVV? Op KVV doet zij het dus wél goed.

*Dierenarts*
*Dierenarts*
Aantal honden: 3

Re: KVV en brok

Berichtdoor Tannetje » zo 18 jan, 2015 17:38

En gewoon met de pot meeeten? Gekookte groenten en vlees uit de supermarkt. En dan wat K9 Natural als reserve. Je hebt kans dat als ze hem helemaal op vers overzet dan een paar dagen brok wel lukt. En bijvoorbeeld Doglovers of Acana?
Afbeelding

Keer terug naar Gastschrijver Tannetje Koning (2015)