Registreren

op zoek naar een hondengedragstherapeut

Algemene onderwerpen over honden kun je hier kwijt.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

*Turkse Schoonheden*
*Turkse Schoonheden*
Aantal katten: 15

op zoek naar een hondengedragstherapeut

Berichtdoor ginnie » za 09 mei, 2015 17:28

Hoi allemaal,

voor mijn zus ben ik op zoek naar een goede hondengedragstherapeut in of rond omgeving Heerhugowaard. Zij heeft twee witte herders die wel wat hulp kunnen gebruiken nu. Mijn zus heeft wat ondersteuning nodig in wat ze nu kan doen.
Hoewel ik met katten een heel eind kom zelf ;) weet ik te weinig van honden om te kunnen helpen. Bovendien woon ik te ver weg.

Daar komt bij dat ik zelf absoluut niet weet wie nu een goede therapeut is. Ik ken geen mensen die hondentherapeut zijn.

Nu weet ik wel dat hier flink wat mensen met honden zitten en jullie vertrouw ik nu et wel :) Dus ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen aan een goede therapeut in die omgeving.

Google helpt mij wel aan namen van therapeuten, maar dan weet ik nog niet wie ik aan mijn zus kan aanraden. Dus daarom mijn oproep hier. Wie kan helpen?
groetjes van Wendy en de poezenbende

*Site Beheerder*
*Site Beheerder*
Aantal honden: 2
Aantal katten: 3

Re: op zoek naar een hondengedragstherapeut

Berichtdoor Ester » ma 11 mei, 2015 14:57

Ik weet er zo even geen in jouw buurt, maar ik zou kijken of ze zijn aangesloten bij Alpha
http://www.honden-gedragstherapie.nl/

*Passievolle Spanjaard*
*Passievolle Spanjaard*
Aantal honden: 2

Re: op zoek naar een hondengedragstherapeut

Berichtdoor Pasqualino » ma 11 mei, 2015 18:32

Op Alpha staat helaas maar een beperkt gedragstherapeuten, je zou ook hier een kijkje kunnen nemen:
http://www.doggo.nl/overzicht-honden-ge ... erapie.php

Kijk wel even of ze echt gediplomeerd zijn bij gaus of DogVision. Iedereen mag zich gedragstherapeut noemen namelijk, maar niet iedereen is dat dan ook daadwerkelijk.

Keer terug naar Honden algemeen