Natuurlijk ook nog erg bedankt voor jullie berichtje Miriam en Sylvia.
Éowyn is ook zeker een droompoes. Ze is zo'n lieve, bescheiden, zorgzame, trouwe poes... Harry en ik hebben beide een hele bijzondere band met haar.
Het gaat gelukkig nog steeds allemaal prima met Éowyn. Geen koorts/verhoging, dus dat is een goed teken. Ze is wel een stuk actiever geworden de laatste dagen, ze heeft echt haar gekke buien weer zo nu en dan

.
Wel is ze een stuk slanker geworden. Ik kan me niet voorstellen dat ze nog drie kittens in haar buik heeft zitten... Misschien dat Éowyn aanvankelijk toch drie kittens droeg in plaats van vijf en nu dan dus nog één kitten draagt in plaats van drie? Nog ongeveer 1,5 week, dan weten we het hopelijk... Als Éowyn in ieder geval maar een goede bevalling heeft en de kitten(s) gezond zijn. Pff, ik blijf het erg spannend vinden hoor!
Ja, ik was hier idd al bang voor...

Ik had toch best het gevoel dat er een kitten/embryo was afgestorven. Al hoopte ik dat het toch iets anders zou zijn. Dat het dan toch een overleden kitten/embryo was (en ook nog eens niet één maar helaas 2), was toch best wel heel pijnlijk en confronterend. Harry en ik hadden het er wel eens over gehad hoe het er nu dan uit zou zien. En dan ligt daar ineens zo'n klein wezentje. Kaal, maar gaaf. Nog niet duidelijk een kitten, maar wel al 4 echte pootjes, kopje, staartje en je kon de nageltjes al zien...

Gelukkig besefte Éowyn heel goed dat de kleintjes dood waren. Moet er niet aan denken dat ze zou hebben gedacht dat ze nog leefden en ze zou gaan wassen en stimlueren bij haar te drinken en dergelijke...
Harry heeft nog een paar foto's gemaakt van de vroeggeboorte en een kleintje apart. Mochten er mensen zijn die de foto's graag zouden willen zien, stuur dan maar even een PM met je e-mailadres. Ik heb alleen liever niet dat ze verder rond worden gestuurd of iets dergelijks, daar ze voor mij nog steeds vrij persoonlijk zijn en nog steeds best een emotionele lading hebben...