Registreren

Nieuwe Layout: Vragen, bugs en andere zaken

Vragen, wensen en opmerkingen over dit forum kun je hier kwijt.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

*Neverending story*
*Neverending story*
Aantal honden: 2
Aantal katten: 0

Re: Nieuwe Layout: Vragen, bugs en andere zaken

Berichtdoor mandarijn » wo 26 nov, 2014 15:22

Technisch beheer schreef:
mandarijn schreef:Op Firefox doet de mobiele versie het ook. Ik mis alleen nog de mogelijkheid om al geplaatste reacties te zien als ik reageer op een topic. Dit kan ik wel op de normale Internet pagina.

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt - als je op plaats een reactie zie je inderdaad alleen maar het vakje waar je de reactie kan tikken, "snel reageren" dan blijf je alle reacties zien.
Ik moet heel even gaan peinzen over hoe ik dat netjes erin ga krijgen (omdat de mobiele versie een hele lichte versie moet blijven). Als het kan dan ga ik dat er zeker in zetten, als het niet kan.. don't shoot the messenger ;)

Ik snap het helemaal. Nog een klein dingetje dat me opviel is het volgende:

Bij het zoeken krijg je alleen de eerste pagina te zien in de mobiele versie. (Ik zocht op "vasten") ik kreeg melding dat er meer dan 1700 resultaten voldeden, maar toch kreeg ik er maar enkele daarvan te zien. Ga ik daarna weer naar full style dan kan ik ze wel allemaal bekijken. Ik bedoel daarmee dat ik alle pagina's met mijn zoekopdracht kan inzien in de full style maar in de mobiele versie zijn die pagina's niet te zien. (Ik kan niet naar de volgende pagina met zoekresultaten) Lijkt mij voor mensen die wat willen opzoeken misschien wel handig om zoveel mogelijk zoek resultaten kunnen inlezen.
Afbeelding
Groetjes Jessica

*Noord Hollandse Hondenmama*
*Noord Hollandse Hondenmama*

Re: Nieuwe Layout: Vragen, bugs en andere zaken

Berichtdoor Esje » za 13 dec, 2014 15:12

Wauw....dacht eerst : "pjoeter van slag?" Maar algauw blijkt dat er mega veranderingen zijn gedaan!!!
Mijn complimenten Vivianne!!!!!! :voer20: 't Is wel even wennen maar dat zal snel over zijn....ben heel flexibel... haha...
Afbeelding

Vorige

Keer terug naar Vragen, wensen en opmerkingen