Registreren

Ook even voorstellen

Als je nieuw bent, stel jezelf hier dan even voor. We respecteren dat er mensen zijn die liever lezen dan schrijven, een voorstelbericht is echter wel gewenst.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

Snuffelaar
Snuffelaar
Aantal honden: 1
Aantal katten: 0

Ook even voorstellen

Berichtdoor petralita » di 24 nov, 2015 17:43

Hallo allemaal,

Mijn naam is Petra en woon samen het aussie mix Lita (+/- 6 jaar) en fretje Nanouk (+/- 7 jaar) in het mooie Drenthe. Op dit moment logeert roeska de groenendealer (8 jaar) van mijn ouders ook bij mij en waarschijnlijk blijft ze ook definitief bij mij.

Lita is bij mij in opvang gekomen toen ze ongeveer een jaar oud was en is uiteindelijk gebleven. Ze eet een mix van KVV en Barf. Nanouk had ik geprobeerd over te zetten op prooi of KVV maar dat is een mislukte poging gebleken. Af en toe een kuikentje of babymuisjes wil nog, maar daar houd het ook mee op. Roeska heeft haar hele leven op brokken gestaan. Sinds mei is bekend dat ze diabetes heeft. Ze is meteen gesteriliseerd en overgezet op KVV. We hebben er nu al mee meegemaakt een hyper, ketonen en een hypo. En we hebben de grootste moeite haar stabiel te houden. Ik zal later in een ander topic daar nog wat meer over vertellen en ik hoop dat er hier mensen zijn met danwel ervaring of anders kennis.

Nou dat was het wel zo'n beetje, als er nog vragen zijn lees ik ze wel.

Groetjes Petra en het beestenspul.

Snuffelaar
Snuffelaar
Aantal honden: 1
Aantal katten: 0

Re: Ook even voorstellen

Berichtdoor petralita » di 24 nov, 2015 19:31

Ik lees net dat het forum stopt. Wanneer is het definitief gestopt?

*Mentrix*
*Mentrix*
Aantal honden: 2
Aantal katten: 1

Berichtdoor flynn » wo 25 nov, 2015 00:05

welkom hier, ik geloof dat het eind van het jaar stopt. de info blijft wel beschikbaar.

Gevorderde
Gevorderde
Aantal katten: 2

Berichtdoor frodo quin » zo 29 nov, 2015 15:46

Hoi, welkom.

Keer terug naar Even voorstellen