Registreren

Mag ik iemand aan jullie voorstellen?

Foto's en filmpjes van jouw huisdier(en) kun je hier plaatsen.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

*Kleine Tovenaar*
*Kleine Tovenaar*

Re: Mag ik iemand aan jullie voorstellen?

Berichtdoor Suzanne » di 01 jul, 2014 21:15

De planning is, gezien zijn bouw, dat hij op moeders gaat lijken, maar dan in mannelijke vorm ;-) Maar, dat weet je nooit 100% zeker. Feit is en blijft dat hij hoe dan ook altijd de mooiste hond ter wereld is.

En, fotoś heb ik gekozen om de voorbeelden duidelijk te maken he? ;-) Niet elke Engelse collie is ontploft maar jammer genoeg de meeste wel.

Deze jongeman is gekozen op alle punten die ik belangrijk vind, ja, okay, net ff op de kop na, maar ik denk dat deze pup de grootste kans maakt om een zo min mogelijke "glijbaan-neus" te krijgen; ik gok erop dat hij nog net wat stop houdt. Maar, er zijn belangrijker dingen in het leven dan een rechte neus ;-) dus het komt vast goed met ḿ.

Foto-updates kunnen geregeld worden ;-)

Suzanne

*Passievolle Spanjaard*
*Passievolle Spanjaard*
Aantal honden: 2

Berichtdoor Pasqualino » wo 02 jul, 2014 08:49

Mooi hoor, die amerikaanse! Vooral die eerste foto vind ik een erg mooie hond. En de kleur van de moeder van Rowan, heel mooi!
Ik ben benieuwd hoe Rowan gaat uitgroeien, in ieder geval alle geluk gewenst samen!

*De kleine therapeut*
*De kleine therapeut*
Aantal katten: 0

Berichtdoor Sjaak » wo 02 jul, 2014 12:14

Deze jongeman is gekozen op alle punten die ik belangrijk vind, ja, okay, net ff op de kop na, maar ik denk dat deze pup de grootste kans maakt om een zo min mogelijke "glijbaan-neus" te krijgen; ik gok erop dat hij nog net wat stop houdt. Maar, er zijn belangrijker dingen in het leven dan een rechte neus ;-) dus het komt vast goed met ḿ.

Glijbaanneus :-)

Dat is ook wat ik niet zo mooi vind bij de Amerikaanse show Belgische Herders. Te extreem...
Ik ken je denk ik genoeg (en zo verwoord je het ook) dat als hij Rowan wel een glijbaanneus krijgt, dat hij daarvoor voor jou niet minder mooi of lief is hoor.

Spannend joh, nog heel even en dan heb je die kleine al weer in huis lopen! Heerlijk die voorpret!
Groetjes Nicole
Properly trained a Man can be Dog's best friend.

*Kleine Tovenaar*
*Kleine Tovenaar*

Berichtdoor Suzanne » wo 02 jul, 2014 15:45

Sjaak schreef:

Glijbaanneus :-)

Dat is ook wat ik niet zo mooi vind bij de Amerikaanse show Belgische Herders. Te extreem...
Ik ken je denk ik genoeg (en zo verwoord je het ook) dat als hij Rowan wel een glijbaanneus krijgt, dat hij daarvoor voor jou niet minder mooi of lief is hoor.

Spannend joh, nog heel even en dan heb je die kleine al weer in huis lopen! Heerlijk die voorpret!

Oh joh, net als de "aftekening" op een hond... ik ZIE dat wel, ik zie ook echt of een koppie "evenredig getekend" is en of er bijv. precies in het midden van het bolletje een "evenredige" witte vlek zit maar geloof mij nou... als zoń hummel in huis is, dan zie je dat na een uur niet meer.
Ik vind een hond die precies evenredig (dus "spieglbeeldig" ) getekend is echt mooi, ik kan genieten van dat totaalbeeld maar het is volstrekt onbelangrijk ;-)

Net zo goed als "show-waardig". Het boeit me niet. Nou ja,... kijk ;-) als we eerlijk zijn.... het zou een bonus zijn als Rowan het geinig doet op een show, als hij U-waardig blijkt. Maar niet meer dan dat... hij wordt niet ingeruild ofzo als dat niet zo is.

Hij is er niet op uitgezocht en zal er niet op ingeruild worden.
Een hond hoeft voor mij niet "show-waardig" te zijn om mooi te zijn en als puntje bij paaltje komt... Mijn hond is de mooiste. Net als de jouwe trouwens ;-) en die van "jou" en die van "die ander"...

Net als Guinnie... ik kan je zo al haar "fouten" aangeven.. maar voor ons was ze en blijft ze de mooiste collie ooit... gewoon.. omdat ze ONZE collie was. Dammm... daar zijn de tranen...

Nou ja, terug naar het onderwerp; al heeft hij een glijbaanneus en prikoren.. hij is toch wel de mooiste, liefste, meest geweldige hond!

Suzanne

*Noord Hollandse Hondenmama*
*Noord Hollandse Hondenmama*

Berichtdoor Esje » wo 02 jul, 2014 21:32

Wat een beauty die mama van Rowan.....
En gezien je uitleg zou ik ook voor het Amerikaanse type uitgaan....
Afbeelding

*Kleine Tovenaar*
*Kleine Tovenaar*

Berichtdoor Suzanne » ma 07 jul, 2014 16:26

En daar is het prulleke weer, maar nu 1 weekje later.... je ziet, het behendigheidsbegin is gemaakt:

Afbeelding[/URL]

;-)

Suzanne

*Yola van Goud*
*Yola van Goud*
Aantal honden: 1

Berichtdoor veramon » ma 07 jul, 2014 16:44

Oh, wat een droppie, Suzanne!
En wat een verrassing dat het een langharige collie is geworden.. Haha
Guinnie heeft een onvergetelijke indruk gemaakt!
En op wie niet eigenlijk..

Ik wens jullie heel veel geluk en plezier van en met Rowan!
en ja, ik vind het Amerikaanse type, de meer werkhonden dus, ook mooier..
Zal me benieuwen hoe Rowan uit zal groeien!
dat gaan we zien,dus!
Afbeelding

*Kleine Tovenaar*
*Kleine Tovenaar*

Berichtdoor Suzanne » ma 07 jul, 2014 16:54

Ja he, ik was zelf ook wel verrast voor die raskeuze ;-) Overigens wel met de kleur.. ik dacht in eerste instantie dat ik absoluut geen trico wilde, maar die bleek ik dus juist wel te willen. Natuurlijk, karakter gaat voor, dus als geen der tricoś maar wel een bluemerle had gepast had het zomaar een bluetje kunnen zijn... Het is echt zoń droppie en zoń mooi manneke....! Nou vind iedereen dat van zijn eigen pup en hond ;-) dus dat komt wel goed uit.
Gek genoeg denk ik niet dat ik ga vergelijken met Guinnie... kan helemaal niet: zij was een bejaarde tante, dit een jong ding, zij was zij, hij is hij ;-)
Het is wel zo dat rond deze dagen het gemis even weer wat harder binnenkomt... maar dat is een rustig soort verdriet, niet paniekerig meer. En ... gepaard gaande met een enorme hoeveelheid goede en lieve en mooie herinneringen.

Suzanne

*Ieniemienie*
*Ieniemienie*
Aantal honden: 3
Aantal katten: 2

Berichtdoor daatje » ma 07 jul, 2014 21:08

Wat een prachtkereltje, ben erg benieuwd hoe die groeit, dat word foto's maken voor ons. :D

*De kleine therapeut*
*De kleine therapeut*

Berichtdoor Sjaak » ma 07 jul, 2014 22:15

Oh wat een mooie foto van hem en die ongelijke kleuren op zijn voorpootjes, mooi hoor! En zie ik daar toch iets van stop? :-)
Groetjes Nicole

*Kleine Tovenaar*
*Kleine Tovenaar*

Berichtdoor Suzanne » ma 07 jul, 2014 22:19

Sjaak schreef:Oh wat een mooie foto van hem en die ongelijke kleuren op zijn voorpootjes, mooi hoor! En zie ik daar toch iets van stop? :-)

Ja, nu zie je nog gewoon stop... wacht maar tot hij in zijn neus gaat groeien ;-)

Suzanne

*De kleine therapeut*
*De kleine therapeut*

Berichtdoor Sjaak » ma 07 jul, 2014 22:28

Een herder een een boxer staan drie hoog op een balkon, zegt de boxer tegen de herder "zullen we naar beneden springen en spelen met een zij?
"Welnee" zegt de herder, "ik ben niet gek en dan zeker zo'n neus als jij!"

Sorry kon het even niet laten :mrgreen:
Groetjes Nicole

*Kleine Tovenaar*
*Kleine Tovenaar*

Berichtdoor Suzanne » ma 07 jul, 2014 22:30

Sjaak schreef:Een herder een een boxer staan drie hoog op een balkon, zegt de boxer tegen de herder "zullen we naar beneden springen en spelen met een zij?
"Welnee" zegt de herder, "ik ben niet gek en dan zeker zo'n neus als jij!"

Sorry kon het even niet laten :mrgreen:

;)

Suzanne

*Kleine Tovenaar*
*Kleine Tovenaar*

Berichtdoor Suzanne » ma 14 jul, 2014 18:23

Het bekkie zegt "zullen we lol gaan maken?"

Afbeelding

7 weken oud het prulleke.
Nog anderhalve week...

Suzanne

*Ieniemienie*
*Ieniemienie*
Aantal honden: 3
Aantal katten: 2

Berichtdoor daatje » ma 14 jul, 2014 20:55

zwijmel, zwijmel en nog een zwijmelen.

VorigeVolgende

Keer terug naar Wall of Fame