Registreren

soms gaat het eens fout

Rubriek voor (de natuurlijke voeding van) alle overige dieren.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

Gevorderde
Gevorderde
Aantal honden: 2
Aantal katten: 2

Re: soms gaat het eens fout

Berichtdoor Mieke-Navajo » zo 03 aug, 2014 20:08

Maart schreef:ja, ik ben naar een dokter geweest (ik weet alleen niet meer de welke, de ganse avond is een groot zwart gat geworden).
Ik heb nog om hulp gebeld toen ik wakker werd, ze zijn me komen ophalen en naar de dokter gevoerd.

Ik wel degelijk een ziektebriefje gehad (ben wel gaan werken) dus ik ben er echt geweest. Al staat dat briefje wel op naam van Magda hahahaha (ik heet Dagmar :p )

Whoeps... goed uitrusten hoor, hersenschuddingen zijn vervelend en kan je lang last van hebben. :voer80:
Warme groet,

Mieke, Frummel, Navajo

https://www.facebook.com/wijetenvlees

*van de baelkenshoek*
*van de baelkenshoek*

Berichtdoor Maart » zo 03 aug, 2014 21:25

dank je wel, vandaag had ik een kalme dag, lekker niets gedaan (gisteren had ik wedstrijd).
en ik voel me nu best goed, de hoofdpijn is bijna weg en het misselijk zijn is ook over, maar dat speelt in de ochtend vaak nog wel wat op.

Al bij al een geluk bij een ongeluk, het kon erger geweest zijn. Ik ben toch wel een beetje geschrokken moet ik zeggen.
Geukkig was Kjerro er, hij lag naast me toen ik wakker werd en hield mijn paard op afstand, want die liep natuurlijk wel vrij rond (en gelukkig had ik de poort naar de weide zelf dichtgedaan, zodat de andere niet kon komen, want die zie ik wel even een potje voetballen met me :voer45: )

Gevorderde
Gevorderde

Berichtdoor Mieke-Navajo » zo 03 aug, 2014 22:03

Jij hebt vast hele leuke en lieve paarden, paarden die willen voetballen met je en je eraf gooien.. :voer7: :voer45:
Warme groet,

Mieke, Frummel, Navajo

https://www.facebook.com/wijetenvlees

Vorige

Keer terug naar Overige dieren