Registreren

Meat4Dogs

In deze rubriek kun je jouw menu posten of andere gebruikers helpen om een menu samen te stellen.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

Snuffelaar
Snuffelaar
Aantal honden: 1
Aantal katten: 0

Meat4Dogs

Berichtdoor WendyD » di 26 mei, 2015 12:46

Omdat mijn hond huidproblemen had met veel jeuk zijn we overgestapt naar vers vlees.
We gebruiken nu Meat4Dogs maar ik ben er niet zo weg van. Mijn hond eet de All in One met lange tanden. Ik vind het vlees ook erg bleek, terwijl er eend, rund, geit en lam in zit, en de hond poept er erg hard van. De enkelvoudige variaties vindt zij wel lekker. Ik twijfel dus of ik wel op de goede weg ben, en of ik niet beter voor een ander merk kan kiezen.
Heeft iemand anders ervaring met dit merk?

*Bourgondische musketiers*
*Bourgondische musketiers*
Aantal katten: 3

Re: Meat4Dogs

Berichtdoor MichelleNL » wo 27 mei, 2015 12:52

Het is verstandig om niet bij één merk te blijven ivm wisselende samenstellingen van KVV's (je weet nooit precies wat er in zit). Als ze er erg hard van poept zit er waarschijnlijk een hoog botpercentage in. Kortom: kijk zeker ook naar andere merken en helemaal als je er niet zo weg van bent.

Merken waar ik goede ervaringen mee heb zijn All Animal, Tinlo (hoewel daar sommige honden ook harde ontlasting van krijgen), CarniVoer. Veel webshops hebben ook een ruime selectie van KVV's.
Afbeelding

Gevorderde
Gevorderde
Aantal honden: 2
Aantal katten: 2

Berichtdoor Mieke-Navajo » wo 27 mei, 2015 19:34

Ik ken het merk ook niet..

Waar Bo het goed op doet is Kiezebrink, Alaska, Orange vond die ook erg lekker en petman smaakte ook en is niet rete duur.
Warme groet,

Mieke, Frummel, Navajo

https://www.facebook.com/wijetenvlees

Snuffelaar
Snuffelaar

Berichtdoor Daphne-Tyson » do 28 mei, 2015 19:46

Onze pup van bijna 6 maanden heeft vanaf 8 weken tot nu KVV van BARFmenu gekregen.
Daar ben ik erg tevreden over. Je besteld de rollen per diersoort en weet daardoor goed wat hij binnen krijgt.
Nu hij groter wordt, wil ik alleen liever zelf vers vlees gaan samenstellen, omdat ik dan nog beter weet wat hij binnen krijgt en de KVV duurder is als het zelf samenstellen.

Wel wordt er aangeraden om meerdere merken KVV te combineren.

Snuffelaar
Snuffelaar
Aantal katten: 0

Berichtdoor WendyD » za 30 mei, 2015 11:31

Dank jullie wel. :voer20: Ik ga naar de dierenwinkel om daar te kijken welke merken zij nog meer hebben.

Keer terug naar Hond & menu