Registreren

tamme kastanje een natuurlijke supplement of niet?

Hier kun je alles plaatsen over honden en natuurlijke rauwe voeding.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

*Mentrix*
*Mentrix*
Aantal honden: 2
Aantal katten: 1

Re: tamme kastanje een natuurlijke supplement of niet?

Berichtdoor flynn » za 11 okt, 2014 22:38

mijn honden lusten ze niet, wel zijn ze gek op walnoten.

*Kleine Tovenaar*
*Kleine Tovenaar*

Berichtdoor Suzanne » zo 12 okt, 2014 11:13

rupa schreef:
Suzanne schreef:Ik heb altijd geleerd dat kastanjes gifit zijn dus ik kan me niet voorstellen dat dat een supplement is?

Suznane

waar heb jij dat dan geleerd dat tamme kastanjes giftig zijn Suznane (Suzanne)????

groetjes paulien

Er staat op diverse sites dat kastanjes giftig zijn; er wordt geen onderscheid gemaakt tussen tam en wild. Bovendien heb ik geen idee wat wat is ;-) dus ik hou het veilig en laat mijn honden absoluut geen kastanjes eten.
Ik lees het vaker dat mensen het wel doen... tsja.... net als met honden en chocola denk ik dan.. gaat goed tot het fout gaat ;-(

Suzanne

Snuffelaar
Snuffelaar

Berichtdoor Babooska » zo 12 okt, 2014 12:15

Tamme kastanjes kunnen helemaal geen kwaad, wat een onzin. Klok horen luiden maar niet weten waar exact de klepel hangt. 8)
Mijn wijngaard staat momenteel ook vol met tamme kastanjes, ik voer ze al jaren als supplement aan mijn honden, mijn buren helpen graag meevoeren. Hebben er zeer goede resultaten mee.

*Willie Wortel*
*Willie Wortel*
Aantal honden: 2
Aantal katten: 0

Berichtdoor rupa » zo 12 okt, 2014 15:19

Suzanne schreef:
rupa schreef:
Suzanne schreef:Ik heb altijd geleerd dat kastanjes gifit zijn dus ik kan me niet voorstellen dat dat een supplement is?

Suznane

waar heb jij dat dan geleerd dat tamme kastanjes giftig zijn Suznane (Suzanne)????

groetjes paulien

Er staat op diverse sites dat kastanjes giftig zijn; er wordt geen onderscheid gemaakt tussen tam en wild. Bovendien heb ik geen idee wat wat is ;-) dus ik hou het veilig en laat mijn honden absoluut geen kastanjes eten.
Ik lees het vaker dat mensen het wel doen... tsja.... net als met honden en chocola denk ik dan.. gaat goed tot het fout gaat ;-(

Suzanne

sommige mensen weten ook het verschil niet tussen beukennootjes en hazelnoten :voer46:
http://voernatuurlijk.nl/forum/viewtopi ... en#p538660
en anders kan je altijd nog googel of Wikipedia aan spreken voordat je verkeerde info doorgeeft op diverse site's.
gr paulien.
Afbeelding
Ideeën zijn mooi, maar zonder uitvoering, blijven het ideeën

*Kleine Tovenaar*
*Kleine Tovenaar*

Berichtdoor Suzanne » zo 12 okt, 2014 16:24

Babooska schreef:Tamme kastanjes kunnen helemaal geen kwaad, wat een onzin. Klok horen luiden maar niet weten waar exact de klepel hangt. 8)
Mijn wijngaard staat momenteel ook vol met tamme kastanjes, ik voer ze al jaren als supplement aan mijn honden, mijn buren helpen graag meevoeren. Hebben er zeer goede resultaten mee.

Tsja... ieder het zijne; ik laat ze niet eten, voer ze niet enzo; ik neem het risico niet.

Suzanne

Snuffelaar
Snuffelaar

Berichtdoor Babooska » zo 12 okt, 2014 21:28

Suzanne schreef:Tsja... ieder het zijne; ik laat ze niet eten, voer ze niet enzo; ik neem het risico niet.

Suzanne

Euhm. Wat voor risico?

rupa schreef:sommige mensen weten ook het verschil niet tussen beukennootjes en hazelnoten :voer46:

Yup. Mijn vrouw noemt alles een eikel :voer7:

Vorige

Keer terug naar Hond & Rauw