Registreren

Katten zijn onuitstaanbaar geworden

Hier kun je alles plaatsen over katten en natuurlijke rauwe voeding.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

*Turkse Schoonheden*
*Turkse Schoonheden*
Aantal katten: 15

Re: Katten zijn onuitstaanbaar geworden

Berichtdoor ginnie » di 11 feb, 2014 10:59

oei, dat is niet zo mooi! Kijk goed naar de ingredientenlijst, misschien kun je vergelijken met wat ie normaal krijgt en kun je zo achterhalen waar hij op zou kunnen reageren.

Ik zie vanzelf je gegevens wel tegemoet, Vito gaat natuurlijk voor!

succes
groetjes van Wendy en de poezenbende

Gevorderde
Gevorderde
Aantal katten: 2

Berichtdoor Bincie » di 11 feb, 2014 11:27

Ingredienten Vers rundvlees, vers kippenvlees, verse runderorganen en verse kippenbotten.
Kip gaat er al nauwelijks in hier maar dacht een beetje weer te proberen door het eten te doen.
Alleen heeft mijn vriend dat vanmorgen gedaan en weet niet hoeveel. Daarbij had ik wild uit de vriezer gehaald en tartaar.

*Mentrix*
*Mentrix*
Aantal honden: 2
Aantal katten: 1

Berichtdoor flynn » di 11 feb, 2014 21:47

kan nog zijn dat hij het mss te koud gegeven heeft. dan kotsen die van mij ook.

Gevorderde
Gevorderde
Aantal katten: 2

Berichtdoor Bincie » di 11 feb, 2014 23:17

Nou ik heb het vanavond gevraagd en hij heeft er wel warm water over gedaan. wat ie niet heeft gedaan is opletten tijdens het eten. Dus Vito heeft Rossi zijn eten op gegeten en dus veel teveel gegeten. Er zat natuurlijk een heel ander smaakje door dan dat ze gewend zijn. Rossi is de 1e die het dan vertikt om te eten. Dit weet ik inmiddels omdat ik het zelf vaak genoeg heb geprobeerd. Vito heeft de rest van de dag gelukkig niet meer gespuugd. Hij heeft wel alleen tartaar gehad. Verder heb ik vandaag een mega bedrag uit gegeven aan een extra krab gelegenheid erbij. Een hele grote ton met allemaal gaten waardoor ze naar boven kunnen. De buitenkant is vierkant en voorzien van sisal. Bovenop kunnen ze lekker liggen. Verder nog wat ander nieuw speelgoed. Het ding is wel populair maar begint na de 1e dag al te rafelen op het sisal jammer genoeg. De andere krab paal die dus nauwelijks gebruikt word is van betere kwaliteit. Maar je de kat kiest toch zelf :-) Voorlopig laat ik beide even staan. Mijn huis is nu echt wel heel vol met kattenspullen :-) Kan niks meer bij. En op de valreep kwam mijn vriend ook met een paal thuis van een klant. Haar kat gebruikt dat ding niet. Die hebben we dan voor buiten neer gezet naast de andere,

Vorige

Keer terug naar Kat & Rauw