Registreren

Waar koop ik goed vlees?

Hier kun je alles plaatsen over katten en natuurlijke rauwe voeding.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

Snuffelaar
Snuffelaar
Aantal katten: 3

Waar koop ik goed vlees?

Berichtdoor Miepje » vr 24 apr, 2015 15:12

Ik open een nieuw topic omdat ik zag dat jullie liever hebben dat de onderwerpen wat bij het topic blijven en dit een andere vraag is ;)

Ik zag hier op het forum een lijstje staan van het spiervlees wat mijn katten mogen eten, bv: kipfilet, rundersoepvlees, lamsvlees, kopvlees, kalkoenfilet.
Maar nu vraag ik mij af, waar kopen jullie dit? Gewoon in de supermarkt? Of toch in de KVV winkels? Bij de slager of zijn hier speciale leveranciers voor?

Ik wil namelijk voorzichtig beginnen met het voeren van mijn katten en ik ga beginnen met de vleessoorten waarvan ik denk dat mijn katten het wel willen eten. Als ik eenmaal uit heb gevonden wat ze wel/niet lekker vinden wil ik gaan kijken wat ze nog meer willen eten. (ik geef nu namelijk nog carnivoer maar ik wil uiteindelijk zelf een maaltijd samen stellen.)

In de supermarkt vind je erg veel van de dingen die een kat mag eten, maar is dit vlees ook geschikt? Zo niet, wat is goedkoper en beter om te kopen? Of zijn er ook echt winkels speciaal voor het kopen van dit vlees, onbewerkt enzo?
En mag ik dit mijn katten voeren naast de carnivoer tot dat ik over ga stappen naar het zelf samen stellen van een menu?

*Passievolle Spanjaard*
*Passievolle Spanjaard*
Aantal honden: 2

Re: Waar koop ik goed vlees?

Berichtdoor Pasqualino » vr 24 apr, 2015 18:56

Aan de linker kant op dit forum zie je een aantal banners staan, Ik zou daar even gaan snuffelen :)
Succes!

*Site Beheerder*
*Site Beheerder*
Aantal honden: 2

Berichtdoor Ester » vr 24 apr, 2015 19:34

Deze topics zijn ook interessant voor je, kun je een beetje zien hoe het eruit ziet/waar het vandaan komt. Ook voorbeelden met wat goed/slecht vlees is.

http://www.voernatuurlijk.nl/forum/viewtopic.php?f=74&t=33113

http://www.voernatuurlijk.nl/forum/viewtopic.php?f=74&t=36007

Snuffelaar
Snuffelaar

Berichtdoor Miepje » vr 24 apr, 2015 19:46

Bedankt voor de reactie en de linkjes!
Ik ga me even inlezen :)

Keer terug naar Kat & Rauw