Registreren

Chihuahua pups (reu)

In deze rubriek kun je honden- en kattenfokkers vinden die hun pups of kittens afspenen op rauwe voeding.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

Snuffelaar
Snuffelaar

Chihuahua pups (reu)

Berichtdoor Bianc » ma 26 aug, 2013 10:34

$T2eC16RHJIEFHSYHkGCPBSEzZ5V3Fw~~60_85.JPG
Reutje 1
$T2eC16RHJIEFHSYHkGCPBSEzZ5V3Fw~~60_85.JPG (82.87 KiB) 2337 keer bekeken
]Ik heb een nestje chihuahua's te koop. De moeder en de pups krijgen versvlees en geen brokken. De pups eten goed van het vlees en proberen zelfs al bot te kauwen. Het is een klein soort chihuahua dat halflang /langharig zal worden.
De pups zijn gewend aan autorijden, verschillende mensen en dieren, en ook kinderhanden zijn ze niet vreemd.

Reutje 1 is bruin-wit, dit is zijn nestkleur, uiteindelijk zal hij volwassen rood of golden-blond-wit worden.
Hij heeft een open en dapper karakter, is haantje de voorste en houd van spelen en wild stoeien. Dit reutje hing al met 2,5 week bij de voerbak van zijn moeder rond in een poging tot eten :)

Reutje 2 is helemaal bruin met een klein wit befje op de kin. Ook voor hem geld dat dit zijn nestvacht is en de kleur uiteindelijk rood tot blond zou kunnen worden.
Hij is wat minder dapper, een beetje verlegen maar zeker niet angstig hondje. Zelf vind ik hem echt een schatje, hij komt zo liefelijk over. Echt een knuffeltje dat heel rustig van aard is.

Reutje 3 is merle van kleur, zo als het er nu uitziet zal hij ook roodbruin merle of blondmerle worden. Hij is een stevige stoere jongen, en daagt zijn broertjes uit tot spel, hij hangt in de staart van zijn moeder en de oren van nestgenootjes. Echt een mannetje dat van ruige spelletjes houd. Hij kan ook erg knuffelig en nieuwsgierig zijn, en gaat graag op onderzoek uit.

Ik heb in dit bericht geen ruimte voor alle foto's en zou nog veel meer kunnen en willen vertellen , maar helaas is daar geen ruimte voor :)

Stuur mij voor meer informatie etc gerust een pb, ik zal mijn best doen de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Groetjes Bianca

Keer terug naar Rauwvoerfokkers