Registreren

Katterij het Pauperparadijs - Noorse Boskatten

In deze rubriek kun je honden- en kattenfokkers vinden die hun pups of kittens afspenen op rauwe voeding.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

Snuffelaar
Snuffelaar
Aantal katten: 4

Katterij het Pauperparadijs - Noorse Boskatten

Berichtdoor PauperTeam » wo 27 aug, 2014 11:05

Op 2 juni 2014 zijn er 6 kittens geboren van Skogens Best kaiden en Abatha van Annakat!

Van de 6 kittens zijn er nog 2 knappertjes beschikbaar, een katertje en een poesje.

Wiebe is een zwart katertje met een ieniemini klein wit staartpuntje en een paar witte haartjes in z'n bef. Hij is echt de Benjamin van het hele stel, hij dendert steeds heel grappig als een beertje door het huis, staartje vrolijk de lucht in, en hoplakee! Hij komt graag met z'n broertjes en zusje in m'n armen knuffelen en begint dan ook vaak een serieuze poetsactie bij de anderen. Net als de rest is hij supersociaal en superspeels. :D

Afbeelding

Sjaan/Sjanneke is een (in mijn ogen) prachtig zwart schildpad meiske. Ze belooft een mooie grote poes te worden met een lekker lang lijf. Zoals elke schildpadpoes heeft ze een lekker eigenwijs karakter en wat knuffelen betreft is ze een enorme lellebel. :P Ze daagt graag haar broertjes uit en zit regelmatig als een beertje op haar achterpoten met haar voorpootjes in het rond te zwaaien. Echt een supersnoepie. :D

Afbeelding

De kittens groeien gezellig in de woonkamer op, met de andere katten.
Stofzuigen vonden ze errug leuk, maar nu is het nieuwtje er wel af en kun je rustig je gang gaan. :)
De bezem is een ander verhaal :voer6: , dat heb ik maar opgegeven...
De kittens zijn inmiddels al 12 weken en ze zijn gezond en sterk opgegroeid met KVV.
Ze zitten allemaal boven de gemiddelde gewichtjes, zonder dik te zijn!
De vanzelfsprekend voorbijkomende virusjes (2 x nu) hebben ze zonder problemen (en dus ook zonder medicatie) het hoofd geboden, ik kon het beide keren bij de helft aan de gewichtjes zien, maar ondertussen bleven ze door de kamer sjezen. Kanjers!

De kittens zijn gechipt, ontwormd, ontvlooid en ze worden worden 1 september gevaccineerd tegen katten- en niesziekte. Ze zijn dan 13 weken oud en hebben dan al ruim 3 weken niet meer bij moeder kunnen drinken omdat die met een gebroken pootje in de ziekenboeg zit. :cry: (ze bezoeken haar wel 1 voor 1, maar de reeds afgenomen melkgift lijkt sinds de operatie helemaal verdwenen en moeders staat het ze meestal ook niet meer toe om nog te sabbelen) Voor het aanslaan van de enting is dat wel positief, zo heeft ieder nadeel z'n voordeel?
De kittens mogen vanaf 8 september verhuizen en krijgen dan hun stamboom, paspoortjes en een leuk kittenpakket mee.

Heb je interesse in een van deze knapperts, neem dan gerust vrijblijvend contact op!
Meer info kun je vinden op mijn website: www.pauperparadijs.nl
Er staan filmpjes op YouTube, kanaal PauperTeam
En je kunt me ook vinden op Facebook.

Gevorderde
Gevorderde
Aantal katten: 4

Re: Katterij het Pauperparadijs - Noorse Boskatten

Berichtdoor Cath » zo 31 aug, 2014 15:52

Wat zijn die mooi zeg!
Ik zou het wel weten moest ik er niet al 4 hebben!

Keer terug naar Rauwvoerfokkers