Registreren

Rauwvoer in Kattenmanieren.

Hoekje voor publicaties, nieuwsbrieven en voor alles wat in de media komt m.b.t (natuurlijke) huisdiervoeding.

Moderator: Team VoerNatuurlijk

Gevorderde
Gevorderde

Berichtdoor Henkje » wo 07 okt, 2009 11:58

Wat ik me trouwens nog afvroeg, hebben ze je gevraagd voor het stuk? Of heb je het aangeboden?
Want volgens mij is het nogal een blad dat bij elkaar wordt gehouden door commerciële merken ;)

*Site Beheerder*
*Site Beheerder*
Aantal honden: 2
Aantal katten: 3

Berichtdoor Ester » wo 07 okt, 2009 13:39

Henkje schreef:Wat ik me trouwens nog afvroeg, hebben ze je gevraagd voor het stuk? Of heb je het aangeboden?
Want volgens mij is het nogal een blad dat bij elkaar wordt gehouden door commerciële merken ;)

Ja, dat klopt hoor, maar dat is niet specifiek iets voor het blad Kattenmanieren. Elk blad wordt gesponsord door brokkenfabrikanten. (simpelweg zit daar een heel groot deel van hun winst in) Daarom is het altijd zeer moeilijk om een fatsoenlijk stuk over rauw in een blad te krijgen. Kijk maar naar het vorige nummer van "Hondenleven", welke een voedingsspecial was. Meer dan een zeer summiere nietszeggende samenvatting (van een door mij geschreven artikel) omtrent rauw kon er niet af: de rest van het blad ging alleen maar over brok. Nog een voorbeeld: een paar jaar geleden had ik de Hart voor Dieren gecontacteerd en toen zeiden ze letterlijk dat ze niets konden plaatsen over rauw omdat ze dan problemen zouden krijgen met hun sponsors. Vorig jaar is het me toen wel gelukt, geen idee waarom dat nu wel kon. De redactie van Kattenmanieren heb ik deze keer overigens zelf aangeschreven. Volgende maand dus hopelijk (Afbeelding) een stuk over blaasgruis als ze het willen plaatsen, want ik kan er niet onderuit om wat nadelige effecten over brokken te vertellen.

Gevorderde
Gevorderde

Berichtdoor Henkje » wo 07 okt, 2009 20:00

Super joh! Echt goed van je!
Heb je trouwens nog foto's nodig van katten en drinkfonteinen?

Forumverslaafd
Forumverslaafd
Aantal honden: 1

Berichtdoor Marye » wo 07 okt, 2009 20:03

Ziet er goed uit!
Afbeelding

*Huggy, Forumkat 2008*
*Huggy, Forumkat 2008*
Aantal honden: 1
Aantal katten: 4

Berichtdoor Sylvia » wo 07 okt, 2009 21:06

:oops: Nog geen tijd genomen om het door te lezen, maar Sven heeft het wel gelezen en vond het een goed stuk!!

Maar mooi dat het er in staat en er staan prachtige foto's bij :voer20:
Groetjes Sylvia

Snuffelaar
Snuffelaar

Berichtdoor Pauline » wo 07 okt, 2009 21:09

Ester schreef:
Pauline schreef:
Ester schreef:Bedankt iedereen voor de positieve reacties, heel leuk. Ik hoop dat er weer wat mensen zijn die zich wat meer gaan inlezen in de materie van rauwe voeding.

Pauline schreef:Goed artikel Ester! Jammer dat mijn foto net buiten de boot is gevallen. Volgende keer beter! :)

Jouw foto staat in de index zag ik, alleen dus niet met jouw naam erbij. (die vermelden ze niet in de index) Ik probeer een foto van jou bij het volgend artikel erbij te krijgen. Onze scanner is stuk dus ik kan het helaas niet voor je inscannen.

Ah dus toch, leuk! Ik ga proberen zo snel mogelijk naar de winkel te gaan om het tijdschrift te kopen :mrgreen:

Als je hem niet kunt vinden, geef dan een gil, dan stuur ik je er eentje op! :wink:

Bedankt voor het aanbod, maar ik heb vanmiddag een exemplaar gekocht :)

Snuffelaar
Snuffelaar

Berichtdoor Benzaiten » do 08 okt, 2009 07:54

Ziet er mooi uit Ester!
Groeten, Marloes
Afbeelding

*Site Beheerder*
*Site Beheerder*
Aantal honden: 2
Aantal katten: 3

Berichtdoor Ester » do 08 okt, 2009 12:27

Heel erg bedankt allemaal voor de positieve feedback! :D

Henkje schreef:Super joh! Echt goed van je!
Heb je trouwens nog foto's nodig van katten en drinkfonteinen?

Ja, als je nog mooie foto's hebt? Graag!

Vorige

Keer terug naar Mediatheek